DRAYA PENCIL SKIRT

(Photos by Heidi De Carvalho)
Hello October!!!! Hi ladies, well firstly, I swear Virgos Lounge has been spoiling me a lot, I could get used to this!!! Not that I'm complaining, I'm very grateful (Thank you virgos Lounge ladies #youarethebest).  So I wore this look the other day for dinner, and I decided to let the skirt do all the talking and pair it with a white shirt (my current obsession) to balance out the details/embellishment on the skirt. I wanted to avoid that crispy clean look of a normal shirt, so I went for this shirt. And nothing says romance better than a shirt with ruffles (just what we were looking for).
To finish off, I've added a little bit of drama to the eyes and tied back my hair for a polish touch.
For a more casual look dress down the skirt with a denim shirt (here) or fun tee (here) add an oversized tote bag (here) or a shoulder bag (here) and you're ready to go.
 
Olá Outubro!! Oi meninas, bem primeira coisa, eu juro a Virgos Lounge esta me mimando muito, assim  ainda me acostumo com isso! Não que eu esteja reclamando, sou muito grata (Obrigado as meninas da virgos lounge #vcssaoasmelhores). Então, eu usai este look no outro dia para um jantar, e decidi deixar a saia ser o centro das atenções e acompanhei com uma camisa branca (a minha obsessão actual)  para equilibrar os detalhes/embelezamento da saia. Eu queria evitar aquele look fino/ limpo da camisa normal, então fui para esta camisa. E nada diz melhor romance do que uma camisa com folhos (exactamente o que estávamos a procura).
Para terminar, eu adicionei de drama para os olhos e amarrei o meu cabelo para dar um toque mais elegante.
Para um look mais casual, vista a saia com uma camisa jeans (aqui) ou uma camisola divertida (aqui) adiciona uma carteira de mao extra grande (aqui) ou um bolsa de ombro (aqui) e você está pronta.

















I was wearing:
ASOS shirt (here)
Virgos Lounge skirt (8UK/US4/EU36) (here)
YSL ring
Kenneth Jay Lane ring (here)

Thanks for passing by
xoxo
Soraya

Labels: , , ,